Jak zvládnout konec roku (a nezbláznit se z toho)

Jak víte, pravidelně koncem roku lamentuji nad tím, že se “to” nestihne, protože řada organizací nechává věci na poslední chvíli. Zčásti jste v tom nevinně, protože je to otázka peněz a rozpočtů, zčásti pak řada poskytovatelů odkládá některé věci na později s tím, že “ono to nějak dopadne”. letos na to půjdu jinak a vypíšu tady nejčastější věci, s nimiž se na nás v závěru roku obracíte a popíšu, jak rychle jsme schopni to splnit a kolik času a úsilí to zabere a kolik Vás to řádově bude stát.

Potřebujeme zřídit další registrovanou službu

V počítači, pokud již máte pořízení informační systém “Pečovatelská služba”, lze zřídit další databázi za jednorázovou částku 1000,- Kč + DPH. Věc lze obvykle provést na dálku a potrvá to asi 20 minut. Je žádoucí předem zavolat a dohodnout si datum a čas, kdy se tomu budeme věnovat, abychom byli k zastižení.

Potřebujeme nainstalovat program na další PC

Budete potřebovat instalační CD a postup pro stahování nových verzí programu. Tyhle věci byste neměli ztratit. Pokud jsou ztracené, raději nám to řekněte rovnou, ať Vám můžeme před instalací zaslat kopie potřebných materiálů.

Instalace programu na další PC je obecně zdarma a zvládli byste to i sami. Pokud chcete, abychom to provedli my, není problém. Věc lze obvykle provést na dálku a potrvá to asi 20 minut. Je žádoucí předem zavolat a dohodnout si datum a čas, kdy se tomu budeme věnovat, abychom byli k zastižení.

Potřebujeme vyměnit počítač, který slouží jako server

Věc lze obvykle provést na dálku a potrvá to asi 20 minut. Je žádoucí předem zavolat a dohodnout si datum a čas, kdy se tomu budeme věnovat, abychom byli k zastižení. Servisní zásah je zdarma.

Ovšem pozor – je třeba mít k dispozici starý i nový počítač a ideálně i místního IT technika, protože při instalaci se mohou vyskytnout dílčí potíže, zejména pokud původní server byl hodně starý. Dobré je i mít k dispozici flash disk, aby se data nemusela přenášet po počítačové síti.

Potřebujeme vyměnit baterie ve čtečkách

To je obecně skvělý nápad. Je žádoucí předem zavolat a zeptat se, zda jsou baterie skladem, abyste zbytečně neposílali čtečky, které tu budou 14 dnů ležet.

Jinak cena za výměnu vč. kontroly zůstává stejná jako v předchozích letech, tzn. 590,- Kč + DPH za 1 kus a 49,- Kč poštovného za 1 dodávku.

Potřebujeme dokoupit / doobjednat čtečky čárového kódu

Není problém. Menší množství čteček (cca do 20 kusů) držím skladem a expeduji obratem, větší množství je třeba objednat u externího dodavatele. Zkušenost z minulých let je taková, že dodavatel většinou čtečky skladem má, tzn. celá transakce jde provést do pár dnů.

Cena za čtečku je 4090,- Kč + DPH. Pokud již systém čteček používáte a pouze dokupujete snímače, není nutná naše návštěva u Vás, stačí poslat vše balíčkem. Pokud byste ale rádi zavedli čtečky jako nové opatření, je třeba zaškolení a instalace. Školení a instalace je v ceně, za cestovné zaplatíte 6,- Kč / km + DPH a 100 Kč / hod + DPH za čas strávený na cestě.

Potřebujeme školení

Také skvělý nápad. Na školení tu byl článek, vše důležité je v něm.

Potřebujeme umístit data do cloudu

Umístění dat do cloudu je jednak moderní, ale hlavně bezpečný způsob zacházení s pořízenými záznamy. Přenést data z místního počítače do cloudu lze na dálku, bude to trvat cca 30 minut (během této doby nebude systém funkční) a cloudové služby stojí 350,- Kč + DPH měsíčně.

Potřebujeme objednat služby zálohování

Rovněž záležitost, která by měla být povinná. Pokud potřebujete nastavit zálohování, dejte prosím vědět. Věc lze nastavit vzdáleně – nemusíme k Vám kvůli tomu jezdit – a tato služba stojí 80,- Kč + DPH měsíčně. Platí se na 12 měsíců předem, tzn. jde o částku 960,- Kč + DPH ročně.

Potřebujeme zavést do organizace program jako takový

Tady je potřeba říci, že zavedení programu vyžaduje naši osobní přítomnost v zařízení a bude to trvat cca 3 hodiny. Pokud o něčem takovém uvažujete, chce to ozvat se co nejdříve, protože termínů pro instalaci v kalendářním roce 2017 valem ubývá a pokud se to má stihnout, je třeba to začít plánovat.

Informační systém “Pečovatelská služba” stojí 12900,- Kč + DPH a rádi Vám uděláme kalkulaci i s cestovným, případně dalšími náklady.

Potřebujeme něco jiného

Ozvěte se, probereme to a pokusíme se Vám vyjít vstříc.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *